U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



  And if you’re really love me

 
اگه تو واقعا منو دوست داشته باشی
 
I’ll never leave you lonely
 
من هیچ وقت تنها ت نمیزارم
 
Boy you could be my only
 
پسر تو میتونی تنها کس من باشی
 
Cause you got the key
 
چون تو کلید قلب منوبدست آوردی
 
Tonight untill forever
 
امشب واسه ی همیشه ادامه  پیدا میکنه
 
As long as we’re togheter
 
تا وقتی که ما با هم هستیم
 
We’ll make it through whatever
 
هر چی که باشه ما از پسش برمیایم
 
You got the key yo my heart
 
تو کلید قلب منوبدست آوردی
 
 
Let me up, take me higher
 
اجازه بده برم بالا،منو بالا تر ببر
 
Breath me in my desire
 
تویه خواسته های من نفس بکش!!**
 
No regrets, don’t deny it
 
پشیمون نشو، انکارش نکن
 
Play to win, play to win
 
برای پیروزی بازی کن برای پیروزی بازی کن
I know what they say
,
من میدونم اونا چی میگن 
 
And none of them know
 
و هیچ کدوم از اونا نمیدونن 
 
You make me feel say
 
تو باعث میشی من احساس کنم که میگم
J’adore, j’adore
 
 ؟؟؟؟ 
 
I know what they say,
 
من میدونم اونا چی میگن
 
And none of them know
 
وهیچ کدوم از اونا نمیدونن
 
And if you’re really love me
 
اگه تو واقعا منو دوست داشته باشی
 
I’ll never leave you lonely
 
من هیچ وقت تنها ت نمیزارم
 
Boy you could be my only
 
پسر تو میتونی تنها کس من باشی
 
Cause you got the key
 
چون تو کلید قلب منو بدست آوردی
 
Tonight untill forever
 
امشب واسه ی همیشه ادامه پیدا میکنه
 
As long as we’re togheter
 
تاوقتی که ما با هم هستیم
 
We’ll make it through whatever
 
هر چی که باشه ما از پسش بر میایم
 
You got the key to my heart
 
تو کلید قلب منوبدست آوردی
 
You got the key to my heart
 
تو کلید قلب منوبدست آوردی
 
To my heart, to my, to my, to my heart
 
مال قلب من ، مال من ، مال من،  مال قلب من،
 
...You got the key to my
 
توکلید ...من بدست اوردی
 
To my heart, to my heart
 
مال قلب من، مال قلب من
 
You got the key to my heart
 
تو کلید قلب منوبدست آوردی
 
Tell the world I belong here
 
به دنیا بگو من به اینجا تعلق دارم
 
Next to you I am stronger
 
من در کنار تو قوی تر میشم
 
Take my hand, pull me closer
 
دستمو بگیر، منو به خودت نزدیک تر کن
 
Understand, you got the, got the…
 
بفهم،تو داریش ، داریش
 
I know what they say,
 
من میدونم اونا چی میگن
 
And none of them know
 
وهیچ کدوم از اونا نمیدونن
 
You make me feel say
 
تو باعث میشی من احساس کنم که میگم
 
J’adore, j’adore
 
؟؟؟؟؟
 
I know what they say,
 
من میدونم اونا چی میگن
 
And none of them know
 
و هیچ کدوم از اونا نمیدونن
 
تکراری
And if you’re really love me
 
I’ll never leave you lonely
 
Boy you could be my only
 
‘Cause you got the key
 
Tonight untill forever
As long as we’re togheter
We’ll make it through whatever
You got the key to my heart
 
To my heart, to my, to my, to my heart
To my heart, to my heart
You got the key to my heart
To my heart, to my, to my, to my heart
 
You got the key to my…
 
To my heart, to my heart
You got the key to my heart
 
And I’ll never let you go
 
و من هیچ وقت ولت نمیکنم
 
‘Cause you take my breath away
 
چون تو باعث میشی نفسم بند بیاد
 
And I can’t control this love
 
و من نمیتونم این عشق رو کنترل کنم
 
You’re like a part of me
تو مثل تکه ای از وجود منی
 
تکراری
 
To my heart, to my, to my, to my heart
To my heart, to my heart
You got the key to my heart
To my heart, to my, to my, to my heart
You got the key to my…
 
To my heart, to my heart
 
And if you’re really love me
I’ll never leave you lonely
Boy you could be my only
Cause you got the key
 
Tonight untill forever
As long as we’re togheter
We’ll make it through whatever
You got the key to my heart
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :